کارشناسان منتخب مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معرفی شدند

با توجه به نقش مهم کارشناسان در ارایه مطلوب خدمات آزمایشگاهی، شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی با انتخاب کارشناسان منتخب در هر دوره و ارزیابی و تقدیر از ایشان، سعی می‌کند انگیزه‌هایی را برای افزایش بهره‌وری کارشناسان آزمایشگاه‌های عضو این شبکه در سراسر کشور، فراهم نماید.

ارزیابی سالانه کارشناسان آزمایشگاه‌ها، بر مبنای معیارها و شاخص‌های گوناگون صورت می‌گیرد؛ کارشناسان منتخب از مراکزی انتخاب شده‌اند که در ارزیابی عملکرد آزمایشگاه های عضو شبکه در سال 1400، حداقل در دو شاخص از سه شاخص «کارکرد»، «مشتری‌مداری» و «فعالیت شبکه‌ای»، بیشترین امتیاز را کسب کرده‌ و بهبود جایگاه داشته‌اند.

علاوه بر شرایط ذکر شده، بر اساس دستورالعمل ارزیابی عملکرد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، شاخص‌هایی همچون میزان کارکرد و درآمدزایی برای آزمایشگاه،  مهارت در ارایه خدمات آزمایشگاهی، میزان رضایت مشتریان، چگونگی عملکرد سازمانی کارشناس در آزمایشگاه، در انتخاب کارشناسان موثر است.

بر مبنای چارچوب اعلامی،سرکار خانم آمنه چگین بعنوان کارشناس برتر دربین 16 نفر کارشناسان مراکز عضو شبکه فناوری های راهبردی انتخاب شده اند. این موفقیت را به ایشان تبریک گفته و از خداوند متعال خواهان موفقیت هرچه بیشترشان هستیم.

نام کارشناس نام سازمان
آمنه چگین شرکت پارسیان بهینه پایش
ترک نظر

آدرس واحد آزمایشگاه و آموزش

هرمزگان - بندرعباس-رسالت شمالی- کوچه شهید بهروز بدرالدینی- پلاک 1 شماره تماس:33661582-076

آدرس واحد بازرسی و نمونه برداری

بندرعباس،اسكله شهيد رجايي‌،محوطه كانتينري مبشر نور دريا ،دفتر بازرسي و نمونه برداري شرکت پارسیان بهینه پایش تلفن تماس:33524781-076

09177665357

در تلگرام و واتس اپ با ما در ارتباط باشید

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه: 7:00 - 15:00 پنجشنبه : 7:00 - 13:30