اعتبار ویژه شبکه راهبردی برای اعضای جوان هیئت علمی دانشگاه ها

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با اعطای اعتبار 60 میلیون ریالی به اعضای جوان هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور زمینه را برای حمایت از طرح‌های پژوهشی نخبگان جوان فراهم می‌کند

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری ‌های راهبردی، نیروی انسانی جوان، خلاق و دانش‌آموخته از ستون‌های اصلی و محور توسعه پژوهش و رونق دهنده اقتصاد دانش ‌بنیان به شمار می‌رود. در همین راستا و بر اساس نقشی که خدمات آزمایشگاهی در توسعه فناوری‌ها و پیشبرد پژوهش‌های کاربردی ایفا می‌کند، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی اعتبار‌ ویژه‌ای را برای اعضای هیئت علمی جوان سراسر کشور در نظر گرفته است.

بر این اساس آن دسته از اعضای هیئت علمی که کم‌تر از 5 سال از تاریخ شروع فعالیت آن‌ها به عنوان هیئت علمی گذشته است، می‌توانند از طریق باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی علاوه بر سایر اعتبارات فعال در این باشگاه از اعتبار 60 میلیون ریالی با تخفیف 75 درصد نیز بهره‌مند شوند.

متقاضیان برای استفاده از این طرح کافی است پس از عضویت در پایگاه اینترنتی باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی به نشانی My.Labsnet.ir طرح «اعتبار ویژه اعضای هیئت علمی جوان» را انتخاب نموده و مدراک مورد نیاز را بارگذاری نمایند، تا پس از بررسی کارشناسان شبکه، اعتبار برای ایشان فعال گردد.

باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی برای تسهیل در دریافت خدمات آزمایشگاهی در سال 1394 ایجاد شده است و اعتبارات متنوعی را به اعضای هیئت علمی، دانشجویان، شرکت های دانش بنیان و خلاق ارایه می دهد.

 

منبع : شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

 

ترک نظر

آدرس واحد آزمایشگاه و آموزش

هرمزگان - بندرعباس-رسالت شمالی- کوچه شهید بهروز بدرالدینی- پلاک 1 شماره تماس:33661582-076

آدرس واحد بازرسی و نمونه برداری

بندرعباس،اسكله شهيد رجايي‌،محوطه كانتينري مبشر نور دريا ،دفتر بازرسي و نمونه برداري شرکت پارسیان بهینه پایش تلفن تماس:33524781-076

09177665357

در تلگرام و واتس اپ با ما در ارتباط باشید

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه: 7:00 - 15:00 پنجشنبه : 7:00 - 13:30