افتخاری دیگر برای آزمایشگاه پارسیان بهینه پایش (کارشناس شیمی آزمایشگاه پارسیان بهینه پایش در بین کارشناسان منتخب شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی سال 1398)

 

به لطف خداوند منان و همکاری ثمربخش پرسنل آزمایشگاه پارسیان بهینه پایش، مفتخر هستیم که اعلام کنیم در دومین سال پیاپی، عضوی از خانواده پارسیان در لیست 22 کارشناس منتخب برتر شبکه آزمایشگاه های فناوری راهبردی کشور قرار گرفت. سرکار خانم الهه اباذری کارشناس بخش شیمی در رتبه بندی کارشناسان برتر منتخب کشور، جایگاه سوم را از آن خود نمود. شایان ذکر است که سال گذشته نیز سرکار خانم محدثه اران کارشناس مسول بخش سموم آزمایشگاه پارسیان این عنوان را کسب نموده بودند.

اصل خبر به نقل از سایت  شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی:

نیروی انسانی متخصص و دانش‌آموخته در تحول کیفیت پژوهش نقشی اثربخش ایفا می‌کند و جایگاه کارشناسان آزمایشگاهی در ارایه خدماتی که پژوهشگران را به نتیجه مطلوب رهنمون کنند، راهبردی است.

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با فرهنگ‌سازی، ترویج، آموزش و تشویق، اعضای شبکه را در مسیر افزایش آگاهی، ارتقای مهارت ها، به روز رسانی دانش و بهبود مشتری‌مداری هدایت می کند.

از جمله این فعالیت ها می‌توان به حضور در رویدادهای آموزشی، انتشار تجربیات به صورت مقاله و یا کتاب، فعالیت های گروهی در قالب کارگروه های تخصصی و معرفی کارشناسان منتخب در هر دوره ارزیابی و تقدیر از برترین‌های این حوزه اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، این کارشناسان از مراکزی انتخاب می شوند که در ارزیابی عملکرد آزمایشگاه های عضو شبکه در سال 1398، حداقل در دو شاخص از سه شاخص «کارکرد»، «مشتری‌مداری» و «فعالیت شبکه‌ای»، در میان 20 مرکز برتر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قرار گیرند.

همچنین بر اساس دستورالعمل ارزیابی عملکرد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، علاوه بر شرایط بالا، شاخص هایی همچون مهارت در ارایه خدمات، میزان کارکرد، میزان رضایت مشتریان، چگونگی عملکرد سازمانی کارشناس در آزمایشگاه و نظر مدیر آزمایشگاه، در انتخاب کارشناسان موثر بوده است.

بر مبنای همین معیارها، کارشناسان منتخب مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی بر اساس عملکرد سال 1398 آنها، معرفی شدند.

گفتنی است، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی تا این تاریخ بیش از 720 مجموعه آزمایشگاهی از دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز خصوصی را تحت پوشش دارد که بیش از 5400 نفر کارشناس و متخصص در این آزمایشگاه ها خدمات آزمایشگاه مورد نیاز پژوهشگران و صنایع کشور را تأمین می کنند.

ترک نظر

آدرس واحد آزمایشگاه و آموزش

هرمزگان - بندرعباس-رسالت شمالی- کوچه شهید بهروز بدرالدینی- پلاک 1 شماره تماس:33661582-076

آدرس واحد بازرسی و نمونه برداری

بندرعباس،اسكله شهيد رجايي‌،محوطه كانتينري مبشر نور دريا ،دفتر بازرسي و نمونه برداري شرکت پارسیان بهینه پایش تلفن تماس:33524781-076

09177665357

در تلگرام و واتس اپ با ما در ارتباط باشید

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه: 7:00 - 15:00 پنجشنبه : 7:00 - 13:30