برترین رابطین مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی معرفی شدند.

در تازه‌ترین ارزیابی و رتبه بندی رابطین شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، عملکرد و فعالیت بیش از 590 رابط، به دقت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، رابطین آزمایشگاهی، پلی مستحکم و تعاملی میان مراکز تحقیقاتی، پژوهشی و فناور با زیست‌بوم گسترده شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی هستند. ارائه گزارشی از وضعیت خدمات‌رسانی آزمایشگاه‌ها، هدایت آزمایشگاه به سوی اولویت‌‌های راهبردی شبکه آزمایشگاهی، ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات به مشتریان به ویژه اعضای باشگاه مشتریان شبکه، بخشی از رسالت‌هایی است که رابطین عهده‌دار آن‌ها هستند.

در این ارزیابی، شاخص های متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد و پس از بررسی‌های دقیق در یک بازه زمانی یک ساله، نتایج رتبه بندی رابطین شبکه آزمایشگاهی اعلام می‌شود. در این رتبه‌بندی، شاخص‌هایی چون کیفیت و کمیت تعامل رابط با شبکه آزمایشگاهی و نقش وی در میزان ارتباط با سایر مراکز عضو شبکه، تلاش رابط در راستای توسعه شبکه آزمایشگاهی، آشنایی با دستورالعمل‌ها و روال‌های شبکه و عمل به آنها، حضور در نشست سالانه رابطین و کیفیت گزارش‌های عملکردی که رابطین ارائه می‌کنند، مد نظر قرار می‌گیرد.

برطبق سالهای قبل از شرکت پارسیان بهینه پایش سرکار خانم سحر داودی جزء 20نفررابط برتر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قرار گرفته اند.از خداوند متعال برای ایشان توفیقات بیشتر را خواستاریم.

 

 

رتبه نام رابط نام سازمان امتیاز از 100
17 سحر داودی شرکت پارسیان بهینه پایش 63.01

 

فهرست کامل رتبه بندی رابطین از اینجا قابل دریافت است. همچنین نتایج هشتمین دوره ارزیابی و رتبه بندی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

ترک نظر

آدرس واحد آزمایشگاه و آموزش

هرمزگان - بندرعباس-رسالت شمالی- کوچه شهید بهروز بدرالدینی- پلاک 1 شماره تماس:33661582-076

آدرس واحد بازرسی و نمونه برداری

بندرعباس،اسكله شهيد رجايي‌،محوطه كانتينري مبشر نور دريا ،دفتر بازرسي و نمونه برداري شرکت پارسیان بهینه پایش تلفن تماس:33524781-076

09177665357

در تلگرام و واتس اپ با ما در ارتباط باشید

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه: 7:00 - 15:00 پنجشنبه : 7:00 - 13:30