برترین رابطین شبکه آزمایشگاهی در سال 1401 معرفی شدند

اساس و مبنای فعالیت‌ها و روند حرکتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، متکی به آزمایشگاه‌های عضو و ارائه خدمات هرچه بهتر و با کیفیت بیشتر به مخاطبان و منطبق بر استانداردهایی است که از سوی این شبکه آزمایشگاهی تعریف شده‌اند. برای ارتباط و تعامل هرچه بهتر و اثرگذارتر میان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و مراکز آزمایشگاهی عضو، حلقه واسطی تحت عنوان «رابطین آزمایشگاه» تعریف شده‌اند که ایجاد یک زبان مشترک و هم‌افزایی هرچه بیش‌تر میان این دو بخش را میسر می‌کنند.

اما در راستای ارتقای توانمندی‌ها، حرکت در مسیر پیشرفت و انگیزه‌مندی رابطین آزمایشگاه‌ها، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی هرساله فهرست رابطین برتر را اعلام می‌کند. ارزیابی و معرفی رابطین برتر آزمایشگاهی، زمینه را برای ایجاد حس رقابت‌ و تلاش بیش‌تر میان فعالان این حوزه به ارتباط مؤثر میان شبکه و آزمایشگاه‌های عضو کمک می‌کند.سرکار خانم سحرداودی موفق گردید در بیین 20 رابط برتر شبکه آزمایشگاهی رتبه چهارم رو کسب نماید این موفقیت را به ایشون تبریک عرض می نمایم و از خداوند آرزومند توفیقات بیشتر هستیم.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,ارزیابی,آزمایشگاه

 

ترک نظر

آدرس واحد آزمایشگاه و آموزش

هرمزگان - بندرعباس-رسالت شمالی- کوچه شهید بهروز بدرالدینی- پلاک 1 شماره تماس:33661582-076

آدرس واحد بازرسی و نمونه برداری

بندرعباس،اسكله شهيد رجايي‌،محوطه كانتينري مبشر نور دريا ،دفتر بازرسي و نمونه برداري شرکت پارسیان بهینه پایش تلفن تماس:33524781-076

09177665357

در تلگرام و واتس اپ با ما در ارتباط باشید

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه: 7:00 - 15:00 پنجشنبه : 7:00 - 13:30