کسب رتبه چهارم ، افتخاری دیگر

شناخت نقاط قوت و ضعف سازمان ها و تلاش برای بهبود نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف، بخش مهمی از برنامه بهبود هر سازمان است.

با عنایت خداوند متعال و با تلاش بی وقفه همکاران گرامی و با وجود شرایط حاد دوران اپیدمی کرونا، خداوند را شاکریم که توانستیم با چهار پله صعود،موفق به کسب رتبه چهارمی آزمایشگاه های کشور شویم.

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در راستای افزایش بهره وری زیرساخت های آزمایشگاهی کشور، عملکرد مراکز عضو شبکه را به صورت مستمر پایش می کند. در این رقابت سازنده، توسعه کمی و بهبود کیفیت خدمات آزمایشگاهی، ارتقای مشتری مداری و همچنین ترویج فرهنگ به اشتراک گذاری و فعالیت شبکه‌ای، در بین مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، رواج داده می‌شود و آزمایشگاه‌ها بر اساس دستورالعمل ارزیابی، برای کسب امتیاز در هر کدام از شاخص‌های ذکر شده، رقابت می‌کنند.

 

در هفتمین دوره ارزیابی عملکرد آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی بر اساس عملکرد آزمایشگاه ها در سال 1399، فعالیت 380 مجموعه آزمایشگاهی (شامل 426 آزمایشگاه) مورد ارزیابی قرار گرفته است. این آزمایشگاه ها بیش از 2,180,000 خدمت آزمایشگاهی را به حدود 71 هزار مشتری ارایه کرده و طی این مدت، درآمد آزمایشگاه ها از محل ارایه این خدمات، بیش از 4125 میلیارد ریال شده است.

 

بر اساس نتایج هفتمین دوره ارزیابی عملکرد آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجموعه آزمایشگاه های «مرکز پژوهش متالورژی رازی»، «بنیاد علوم کاربردی رازی» و « دانشگاه صنعتی شریف»، رتبه های اول تا سوم را کسب کرده اند:

بر همین اساس، رتبه های چهارم تا دهم عبارتند از:

رتبه 4: شرکت پارسیان بهینه پایش؛

رتبه 5: شرکت بیم گستر تابان؛

رتبه 6: پژوهشگاه صنعت نفت؛

رتبه 7: شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد؛

رتبه 8: مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران؛

رتبه 9: آزمایشگاه مرکزی پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران؛

رتبه 10: شرکت کیفیت آزمای جنوب؛

منبع خبر:سایت شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

labsnet.ir

 

ترک نظر

آدرس واحد آزمایشگاه و آموزش

هرمزگان - بندرعباس-رسالت شمالی- کوچه شهید بهروز بدرالدینی- پلاک 1 شماره تماس:33661582-076

آدرس واحد بازرسی و نمونه برداری

بندرعباس،اسكله شهيد رجايي‌،محوطه كانتينري مبشر نور دريا ،دفتر بازرسي و نمونه برداري شرکت پارسیان بهینه پایش تلفن تماس:33524781-076

09177665357

در تلگرام و واتس اپ با ما در ارتباط باشید

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه: 7:00 - 15:00 پنجشنبه : 7:00 - 13:30